آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های فروشگاه دیجی آیرال بوده است و دیجی آیرال در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. هدف فروشگاه، تحویل بی عیب و نقص محصول به مشتری است. بر این اساس محصولات قبل از ارسال به دقت توسط کارشناس فروشگاه بررسی و در صورت احراز سلامت ارسال می گردند.
با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی نیاز به مرجوع کردن کالا داشته باشند.

مواردی که تحت پوشش ضمانت 7 روزه قرار می گیرند:

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:

  • آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی حداکثر باید طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، از طریق تماس تلفنی به فروشگاه اطلاع داده شود.
  • در نظر داشته باشید که کارتن یا جعبه اصلی کالا نگهداری شود و از دور انداختن آن جدا خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی آن بازگردانده شود. نوشتن توضیحات یا برچسب زدن، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
  • برای کالاهایی که دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا هستند هرگونه ایراد فیزیکی، باید در مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تماس تلفنی و یا ایمیل info@digiayral.ir به فروشگاه اطلاع داده شود. بدیهی است پس از ۲۴ ساعت هیچ اعتراضی پذیرفتنی نیست. نقایص احتمالی کالاهای دارای گارانتی شرکتی می بایست از طریق شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری گردد.

درصورتی که کالای دریافتی با درخواست مشتری مغایرت داشته باشد:

در اینصورت مشتری بایستی ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا، با فروشگاه تماس گرفته و هماهنگی لازم صورت پذیرد. درصورتیکه مغایرت کالا را بتوان از روی جعبه و بدون بازکردن بسته بندی تشخیص داد، بایستی کالا بصورت اولیه و بدون بازکردن پلمپ و بسته بندی کالا، عودت داده شود. در غیراینصورت، کالا در بسته بندی اصلی خود به همراه فاکتور و کلیه ملحقات آن بایستی عودت شود.
به این نکته هم توجه بفرمایید که عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:

در صورتیکه مشتری از خرید خود منصرف شود بایستی یا قبل از ارسال کالا و یا حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا، مراتب را با تماس تلفنی به اطلاع فروشگاه برساند.

  • در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید فروشگاه، تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا کاملا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه تمامی اقلام همراه آن و ملزومات، ارسال شود.
  • لطفا توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین می برد.
  • همچنین در صورت انصراف مشتری از خرید، هزینه بسته بندی و رفت و برگشت کالا به عهده مشتری خواهد بود.
  • لازم است کالا به نحوی بسته‌بندی گردد تا آسیبی نبیند در صورتی که کالا در حین ارسال به هر نحوی دچار آسیب و شکستگی و یا ایراد ظاهری شود امکان عودت آن وجود ندارد و از این حیث فروشگاه اینترنتی دیجی آیرال هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت.

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:

فروشگاه دیجی آیرال هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه حادثه، آسیب های احتمالی و زمان تحویل کالا در حمل و نقل را نمی پذیرد و تمامی عواقب بعهده شرکت حمل و نقل و مشتری می باشد .
در صورتی که بسته‌بندی مخدوش و یا دچار ضربه و صدمه بود از قبول آن خودداری کرده و مرسوله را به مامور شرکت مربوطه عودت دهید و بسته خسارت‌دیده را دریافت نکنید.
در صورتی که بسته خسارت دیده را دریافت نمایید این شرکت‌ها اعم از پست، چاپار، تیپاکس یا باربری های حمل کالا زیر بار جبران خسارت نمی روند و بسته هم مشمول بیمه نمی شود. فروشگاه اینترنتی دیجی آیرال هیچ گونه مسئولیتی از بابت پرداخت خسارت ندارد.

سایر توضیحات:

1- لازم به ذکر است که تعویض کالا مشروط به موجود بودن کالا در انبار فروشگاه است.
اگر در زمان و طی مراحل رسیدگی و اعلام نظر کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد، فروشگاه بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود.
2- اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و فروشگاه در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا به مشتری را می‌پذیرد.

نحوه ارسال کالا توسط مشتری:

لطفا برای پایین آمدن سطح اشتباهات حتما قبل از هر اقدامی با فروشگاه دیجی آیرال، تماس بگیرید.
1- از ارسال کالا بدون هماهنگی با فروشگاه دیجی آیرال، جدا خودداری فرمائید.
2- ارسال فاکتور و در صورت وجود کارت گارانتی همراه با کالا و وجود آن در بسته بندی الزامی می باشد و در صورت نبودن فاکتور یا کارت گارانتی در بسته بندی پس از بررسی کارشناسان، کالا از سرویس بازگشت خارج می شود.
3- برای ارسال، باید کالا در در جعبه یا کارتن اصلی به خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند: ریموت، کابل، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
4- نوشتن توضیحات یا برچسب زدن، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.(در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه ای بنویسید).
5- فاکتور خرید همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید.
6- روش حمل و نقل بازگرداندن کالا را فقط پست سفارشی یا پست پیشتاز انتخاب کنید و فروشگاه پس از تایید، هزینه ارسال را به حساب مشتری واریز می کند.
7- از ارسال کالا بصورت پس کرایه جدا خودداری نمایید، در غیر اینصورت فروشگاه دیجی آیرال هیچ گونه مسئولیتی در قبال دریافت کالا ندارد.
8- از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی و مشاهده آن است، برای اطمینان رسید پستی را به فاکتور منگنه کرده و همراه بسته ارسال کنید.
9- از نوشتن آدرس یا توضیحات روی کارتن یا جعبه اصلی کالا، جدا خودداری فرمائید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال کنید.
10- بسته خود را به آدرس و کدپستی در بخش تماس با ما سایت ارسال کنید.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد:

1- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید فروشگاه برسد، هزینه ارسال به عهده دیجی آیرال می باشد.
2- برای واریز هزینه پستی به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست همراه کالا به دیجی آیرال ارسال شود.
3- در صورت انصراف خرید یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت فنی و فیزیکی توسط فروشگاه دیجی آیرال، هزینه ارسال و دریافت کالا به عهده خود مشتری می باشد.
4- پس از رسیدن و دریافت کالا توسط فروشگاه دیجی آیرال، تمامی روند رسیدگی به درخواست مشتری به ایشان در اسرع وقت اطلاع رسانی می شود.

علاقه مندی 0
مقایسه